Frequently Asked Questions

Ga naar het inlogscherm en klik op 'wachtwoord vergeten'.
Vul je e-mailadres in en klik op 'wachtwoord resetten'. Je ontvangt een e-mail
met een tijdelijk wachtwoord, dat je daarna eenvoudig kunt aanpassen.

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, ontvang je van ons
een bevestiging per e-mail. Heb je binnen een uur geen e-mail ontvangen?
Controleer dan je spamfolder. Als je daar ook geen bericht van ons vindt, neem
dan contact met ons op via e-mail of telefoon.

We doen ons uiterste best om ons productanbod in realtime up
to date te houden. De producten die je in de webshop ziet, zijn dan ook
doorgaans direct op voorraad. Mocht een artikel toch niet beschikbaar zijn na
het plaatsen van je bestelling, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op
om een passende oplossing te bieden.

Doordat wij werken met een realtime-connectie met ons
magazijn, wordt jouw bestelling direct verwerkt en klaargemaakt voor
verzending. Dit stelt ons in staat om snel te leveren, maar hier door is het helaas
niet mogelijk om een bestelling te annuleren.

Ja, alle bestellingen zijn inclusief BTW.

Ja, Fresk producten zijn verkrijgbaar in fysieke winkels in
heel Europa. Neem van tevoren wel even contact op met de retailer om te checken
of het door jou gewenste product op dat moment op voorraad is.

Ja, wij leveren aan detailhandelszaken, zowel fysiek als
online.

Wil je meer weten over de mogelijkheden om verkooppartner
van Fresk te worden? Vul dan het contactformulier in op onze website. Ons team
neemt graag contact met je op om de opties te bespreken.

Als je vandaag bestelt, wordt je bestelling doorgaans de
volgende werkdag verzonden. Dit geldt echter alleen voor bestellingen die op
werkdagen (maandag tot en met vrijdag) worden geplaatst. Bestellingen die in in
het weekend of op feestdagen worden gedaan, worden de eerstvolgende werkdag
verwerkt en verzonden.

Zodra het
pakje ons magazijn verlaat, wordt het binnen 1-2 dagen geleverd in Nederland.
Voor Belgie, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk moet je 2-4 dagen rekenen.
Verzendingen naar de rest van Europa doen er 4-5 dagen over. Fresk kan
niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen die te wijten zijn aan
de transporteur of koerier. 

Wij leveren aan de volgende landen: Nederland, België,
Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Ierland, Italië, Spanje (exclusief de
Canarische Eilanden), Portugal, Monaco, Denemarken, Estland, Letland, Litouwen,
Polen, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Kroatië, Slovenië, Tsjechië.

Zodra je pakketje ons magazijn verlaat, ontvang je een
e-mail met de traceercode van je zending.

Op alle Fresk producten geldt een garantieperiode van zes
maanden, die uitsluitend van toepassing is op productie- en ontwerpfouten.

Schade als gevolg van normale slijtage, verkeerd gebruik,
vallen of het verliezen van onderdelen valt niet onder deze garantie.

Wil je gebruik maken van de garantie? Stuur dan een e-mail
naar customerservice@fresk.nl en vermeld hierbij:

  • Je
    ordernummer
  • De
    datum van je bestelling
  • Je
    naam
  • Een
    duidelijke omschrijving van het defect
  • Eén
    of meerdere foto’s van het defect

Heb je het product niet via onze eigen webshop gekocht? Neem
dan contact op met de winkel waar je het artikel hebt aangeschaft.